8 Kasım 2010 Pazartesi

Yük mü Zevk mi ??

Hediye seçimi bazılarına külfet gelir..biz kadınlar değil ama erkekler bazen öyle üşenirler öyle daralırlar ki hediye seçerken , bu stres seçtikleri hediyede tam bir fiyasko şeklinde yansır.. Hadi itiraf edelim hepimiz erkek arkadaşımızdan en az bir kere iğrenç ötesi bir hediye almışızdır..

"Kişiye göre" hediye seçmek o kadar zor mu acaba ??
Sabah kahvemi yudumlayıp mail'lerime bakarken , dün gece New York'a 6 ay önce yerleşen bir arkadaşımın yolladığı mail'ı gördüm.. Hoşbeş sonrası konuya girmiş.. benden acil yardım talep ettiğini yazmış! hayırlar ola diye meraklanıp kahvemden daha büyük bir yudum alarak okumaya devam ettim .. Efendim kendisinin "maruzatı" henüz yeni birlikte olmaya başladığı kız arkadaşına "ne hediye alması" imiş.. Bu konuda bir türlü karar veremiyormuş ne çok ciddi ne de çok intimate bir şey almak istemiyormuş.. yanlış mesaj vermek istemiyormuş vs vs.. "ee tabi ararsın benim yorumlarımı!" diye giriş yaparak kendisine bir kaç ipucu verdim hemen .. (bu konuda okyanus ötesi hizmet veriyorum artık! aman tanrım!! ) Bakalım hoşuna gidecek mi yazdıklarım ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder